Friday, September 30, 2016

Urban Rivals Online Trading Card Game

Beskrywing Resensies foute moet so gou as moontlik vas te stel. Ek voltooi 'n paar missies op die jeug in 1 dag, maar ek het nie ontvang die clintz, punte en kaarte wat ek van hulle. Nie net dit nie, maar ek het vantevore deelgeneem aan 'n toernooi op die jeug en nooit ontvang die kaarte, clintz, punte en tokenz ek gewen. Deelname aan 'n uur lange toernooi en niks selfs al is jy in die top 30 ontvang is BS. 19 Mei 2016 update suig aksie af kom nie t werk sodat dit suig sweet balle. Nie so erg regs Maar dan weer wat jy hoef te hoog Rankers wat nie baie vergewensgesind, tensy jy skik met die stryd teen noobs wat kinda lam en 'n skande, plus die kans is die noobs gewen t jou uitdaging aanvaar selfs veg. en al die moeite van die stryd teen jou pad deur 10 gevegte, net kry jy die Daily Box wat min in die spel geld bevat (Clintz), lil bietjie ondervinding, en 2-3 krediete wat 'n vermorsing. Playdigious 20 Mei 2016 Die fout met Arcade af sal binnekort vasgestel word, weer ons jammer vir die ongerief. Vir verdere inligting kan u gerus kontak die ondersteuning aan kontak stedelike-mededingers (die ondersteuning sal jou antwoord in Spaans) Werk verwoes die laaste pret stukkies Nie meer enkel-speler en arcade is gebreek. In 'n spel waar jou keuses van sukkel spelers is beperk tot óf totale noobs of lewelose fans met elke gek kaart in die spel wat jy net verwoes die laaste deel vir gemaklik spelers om pret te hê met. Goeie werk doodmaak van die net pret dele wat oorgebly het, sy asof jy wil hê mense moet ophou speel. Playdigious 20 Mei 2016 Die fout met Arcade af sal binnekort vasgestel word, weer ons jammer vir die ongerief. Die nuwe Arcade seisoen sal binnekort kom. Indien u verdere besonderhede wil, voel asseblief vry om ons te kontak by kontak stedelike-teenstanders Mag 19de update verwoes die wedstryd ooit sedert die laaste update, het die spel prakties verlore almal van hulle is pret, die verwydering van solo laat jou met met ewekansige spelers veg wat normaalweg nuwe en don t inhou veel van 'n uitdaging nie, tensy jy dit een of veterane wat jou boude te skop deur die gebruik van die sterkste kaarte geld te maak kan deur die daaglikse boks isnt regtig daaglikse oorweging jy hoofsaaklik verloor en neem fight club weg basies neem weg van die vermoë om te speel met vriende, wat hierdie speletjies belangrikste verkoopspunt was om my en het my wil om dit te speel. Playdigious 24 Mei 2016 Die stryd klub is nog beskikbaar in die Vrystaat stryd kamer. Die aksie af sal binnekort weer beskikbaar wees en die nuwe seisoen sal vry wees. Vir verdere inligting kan u gerus om ons te kontak by kontak stedelike-teenstanders Die tekens. Hi Ek het 'n probleem Ek het 20 tekens en as dit s ewekansige hoekom de hel het dit hou landing op 100 200 clintz dis wat maak jou stelsel volledige BS een persoon wil hê uiters gelukkig om selfs 'n gemeenskaplike kaart te kry om te wees. los die teken stelsel en ek sal met graagte gee 'n hoër gradering. As die pryse is heeltemal random waarom het ek voortdurend te kry 200 Clint se maak nie saak hoeveel keer ek probeer vir CR, RB, of krediete. Playdigious 30 Mei 2016 Die belonings in die wiel is heeltemal random. Die nuwe update suig ek ontsluit solo gister. En lyk soos ek net my krediete gemors. En wat s gebeur met die arcade dit is crapping hang. Playdigious 20 Mei 2016 Die fout met Arcade af sal binnekort vasgestel word, weer ons jammer vir die moeilikheid veroorsaak. Met betrekking tot die krediet wat jy spandeer vir die solo af, kontak ons ​​ondersteuning aan kontak stedelike-mededingers, sal ons hulle terug te betaal vir jou. Didn t kry krediete. Ek het 'n pakkie van krediete en ek is ook aangekla vir hulle, maar ek hawe t ontvang nog die krediete. Playdigious 25 Mei 2016 Hallo, kontak ons ​​ondersteuning vir hierdie probleem te kontak stedelike-teenstanders 'n newbie hier Die solo af is beskikbaar Hey I m net lvl 8 en ek nodig het om te lvl meer van my kaarte voor ek kan veg met ander mense . PLS regmaak Playdigious 2 Junie 2016 Hallo, kan jy vlak op jou kaarte in die opleiding kamer. Vir verdere inligting, voel asseblief vry om ons te kontak by kontak stedelike-teenstanders Een van die beste aanlyn TCG ek speel dit op my rekenaar terug in 2007 en nou is dit nog steeds sy wonderlike tye. Het jy die werk weergawe van dit. 1 dit is afluister maar nou is hulle op te los arcade af en sy beter as ooit tevore. ) Ek baie bly hulle regmaak die fout. ) Ek m nie die teikengehoor vir hierdie. Ek afgelaai hierdie gebaseer op die karakter ontwerp, wat ek liefhet. Ek het voorheen 'n whiney lae resensie verlaat. Dit didn t noem dat ek didn t behoorlik lees die spel beskrywing of ander resensies voor te speel en panning. Ek vra om verskoning. Jy hoef nie meer resensies in die hitte van teleurstelling voor koffie. Playdigious 27 Mei 2016 Hallo, kan jy 'n blik op ons spel reëls stedelike-teenstanders / hulp / of kontak ons ​​ondersteuning aan kontak stedelike-teenstanders. N Google-gebruiker 3 Junie 2016 UR Ou, eenvoudige, maar interessante wiskunde spel. - D Groot kaartspel Groot versamelbare kaartspel, vinnig gespeel en ek hoef nie enige probleme met die jeug oor die webwerf Wat karakter is in die eerste beeld Moet probeer. Pragtige spel. Wat is nuut - Fix Arcade Game af - Nuwe Daily Box (10 rondes te wen en ontsluit die Daily Box, elke dag) - Classic Kamer raak GRATIS veg met x2 hupstoot van Battle wys Sending beskikbaar - Nuwe Arcade seisoen, 100 GRATIS - Starter Pack bevat nou 20 kaarte in plaas van 8 - Unlocked mark op vlak 10 Hierdie update vervang: tweegeveg kamer / Solo kamer / Daily Belonings Bykomende inligting Soortgelyke Playdigious STEDELIKE teenstanders Clint City. ,,. ,. ,. . ,,. ,,. ,. Urban Rivals, 'n indiepte Review stedelike Teenstanders is 'n prettige, komiese tema aanlyn handel kaart spel met honderde van die karakters in te samel en op te lei wat jy kan gebruik om ander spelers uit te daag van regoor die wêreld. Dit fokus op 'n heeltemal unieke stryd werktuigkundige gebaseer op sielkundige bluf om te uitoorlê en tweede-raai jou teenstander gemeng met jou gewone TCG / CCG strategieë. Urban Rivals is die spel wat Fantasie Teenstanders is gebaseer op, en hulle rond kom om hierdie spel na eerste om 'n baie tyd in die meer onlangse Fantasie Teenstanders, is dit interessant om die wortels van een van my gunsteling speletjies te sien en die verskille te vergelyk . So moet die eerste ding wat jy op oor Stedelike Teenstanders is die duidelike, komiese boek styl kunswerk, asook hoe heeltemal stapelgek die karakter ontwerp is in hierdie wedstryd. Spel Urban Rivals blykbaar die spel wat 'n geveg werktuigkundige wat nou deur 'n aantal ander speletjies, want dit is moeilik is om te beskryf hoe uniek en vars hierdie geveg werktuigkundige voel, veral wanneer dit vergelyk word teen die manier bestry opgelos ontstaan ​​wees in 'n baie ander TCGs / CCGs rond. Spelers bou dekke van karakters (die reëls van die dek konstruksie sal later verduidelik) waarvan 4 kaarte lukraak getrek vir elke speler aan die begin van 'n spel. Dit maak hul span vir die hele duur van die wedstryd aangewys. Spelers neem beurte om die aanvallende speler, na vore bring 'n kaart, terwyl die geheim wat jou hulpbronne wat jy 12 van aan die begin is. Elke pil wat jy in die verhoging van 'n aanval gebruik sal die basis getal vermenigvuldig met die hoeveelheid pille wat jy gebruik. (Sien foto hieronder.) Die gebruik van pille sal jou karakter aanskaf twee pille te spandeer en die bevordering van hul basis skade deur 2 as hulle die stryd te wen. Sodra jy jou aanval ingedien, sal die teenstander nie in staat wees om enigiets anders as wat card het uitgegaan gestuur om aan te val sien. Hulle moet dan kyk oor die kaart en die gevolge daarvan voordat jy besluit watter een van hul eie hulle vorentoe te verdedig en teenaanval met sal sit. Hulle gaan deur dieselfde proses van die verhoging van hul karakter se aanval met Pille voordat hulle aanval. Beide karakter uitg (al hul lewe punte gedreineer) of al vier rondes afgehandel is, in welke geval die opponent met die hoër lewe punte oorblywende wen die wedstryd. As jy gevegte te wen, sal jou kaarte XP kry en gelyk te maak in ontwikkelende tyd om hulle te kry om gelyk te maak). Die dinamiese bestry werktuigkundige van 'n laai en bluf is ongetwyfeld my gunsteling ding oor hierdie wedstryd en dit se suster, Fantasie mededingers. Urban Rivals is so opwindend juis as gevolg van hierdie gedeeltelik-verborge inligting werktuigkundige. Dit maak die spel baie meer sielkundige as gewoonlik vir TCGs / CCGs van hierdie soort waar die aanval en verdediging waardes vooraf bekend en die uitslag van veldslae is byna geheel en al sekere voordat hulle selfs vyf begin. Urban Rivals tart diegene sekere uitkomste en laat dit tot spelers om te bepaal hoeveel van hul hulpbronne wat hulle wil belê in 'n bepaalde aanval. Sal Ek overextend hierdie beurt om 'n bietjie meer skade doen en dan speel verdediging later Of sal ek bluf net gebruik maak van een pil hierdie beurt en neem die treffer in skade, hoop hulle sal 'n baie van die pille te mors om dit te doen wat my die gee oorhand in die rondte te kom Daar is baie van die besluite soos hierdie wat die strategie situasie en voortdurend veranderende maak, want jy t don. (Clans is later bespreek word.) Jy kan XP te verdien vir jou karakters deur te veg met hulle, of jy kan die verdien Clutz geldeenheid spandeer om hulle gelyk te maak. In ieder geval, die verhoging van hul ster vlak beteken gewoonlik 'n toename van statistieke asook die ontsluiting van hul vermoëns. Modes en funksies Stedelike Teenstanders bied verskeie maniere om die kern spel te speel, gee spelers 'n baie opsies en vryheid om verskillende maniere te klop missies en ondervinding punte vir jou profiel, sowel as jou karakters te verken. Opleiding af is waar jy sal begin, om jou te help 'n hang van die spel te kry en kry 'n paar basiese XP te vlak op jou begin karakters. Classic af haak dan met ander spelers om nie-posisie PvP (speler teenoor speler) wedstryde speel, sodat jy hulle weet hoe om te haak my solo af wedstryde is almal verskillend, met uniek gebou dekke vir jou om te speel teen. Jy sal hê om uit te werk hul strategie en spesifiek speel rondom dit of teen te werk om dit te wen. s Toernooi af waar jy moet soveel wedstryde as wat jy kan wen in 'n bepaalde tyd, met 'n groter bedrae van Clintz valuta op die spel. ELO toernooie het hul eie behoeftes sowel wat 'n nog meer mededingend manier van speel die spel vir 'n hoër spel bied. Survivor af is 'n unieke manier om die kern spel, waar jy is 'n interessante speel, as eerder stresvolle () spel af. Laastens is die mees onlangse spel af by die spel, Duels. Hier moet jy 'n AI veg vir herhaalde uitdaging wedstryde waar kaarte word aangebied as 'n beloning. Dit is Guilds stelsel wat is ongelooflik gedetailleerde en bied 'n groter XP beloop van sukkel as jy behoort aan 'n gilde. Die winkel bied 'n ordentlike reeks pakke, maar vir die premie geldeenheid. Hulle gee jou 'n paar te al begin van, en ek gekoop het 'n uiteindelike pak my versameling gaan kry. Deckbuilding en Strategie Elkeen van Urban Rivals soms meer, soms minder. Hierdie beperkings beteken dat elke formaat is effens anders en vereis uiteenlopende strategieë vir dek konstruksie, maar ek glo dit maak die spel baie meer dinamiese en innemende as gevolg daarvan. 'N Groot deel van die dek gebou is om te leer om hierdie beperkings realisties te bestuur, en dit sal gaan oor die vereistes vir die formaat. Dit beteken 'n versigtige balans tussen laer-vlak en hoër-vlak karakters en dit neem 'n rukkie om die regte verhoudings te leer. Eksperimenteer met dit is hoe ek geleer het om optimale dekke te bou met verloop van tyd. Sommige kaarte van die Gheist Clan, wat fokus rondom die stryd teen jou teenstander se kaart vermoëns. Verder is die merkwaardigste ding hier vir Stedelike Teenstanders, en so aan. Meng Clans is moontlik, maar riskant as gevolg van die moontlikheid van nie teken 2 elk van elke Clan om hul Clan Bonus in die wedstryd te kry. Nietemin, dit is my speel 'n bietjie meer riskant met 'n hoë-pil aanvalle. Die-speler gedryf kaart mark is 'n goeie manier om kaarte te kry in die spel, soos jy die spel se sagte geldeenheid genoem Clintz wat verdien deur die speel van wedstryde kan gebruik. Dit stel jou in staat om sterk dekke op die goedkoop te bou. Finale Gedagtes Dit is moeilik om te raai die een bo die ander toe albei so 'n goeie speler ervarings met 'n lonende gratis-tot-speel model wat eintlik volhoubare sonder koopkaart pakke. Uiteindelik het ek dink dit sal tot watter tema wat jy verkies het, en terwyl ek verkies die fantasie tema nog, dit deesdae. As jy nou is byna 10 jaar oud, met 'n baie ontwikkeling het gegaan daarin oor sy lewe en ek is seker dat gaan om voort te gaan in die toekoms. Ook, as jy regtig dit wil hê, kan jy 'n blik op haar suster spel Fantasie Teenstanders het. ook. Albei is krake speletjies met groot gemeenskappe, so check dit uit. Vir meer voorbeelde, kliek hier. Het jy geniet hierdie oorsig wil oor ons op ons webwerf sal jy 'n groot lys van die saak Kaartspeletjies vind, anders genoem collectible kaart gespeel - of aanpas kaart gespeel, vanaf die T om die C om die G. Daar is 'n verskeidenheid van kaartspel kategorieë wat jy kan kies uit - soos anime, fantasie, sport, en nog vele meer. Jy kan beide vind, die mees bekende en die mees seldsame TCG speletjies op die lys. Kom, kies jou gunsteling CCG, en speel gratis Links Volg Ons Kontak Ons Kopiereg OnlineGamesKingdom 2012-2014. Alle regte voorbehou. Soos Ons WP Theme Kry dit hier.


No comments:

Post a Comment